23 augusti 2008

Petparty

Idag var vi på Flens Bk för att fira Mickis som fyllde 18 år.
Hundar, smörgåstårta och härliga människor är lixom aldrig fel!

Efter lite obehagliga påhopp av random-människa blev lite agilityträning också. Myra fick köra däcket med bra resultat, fart hade hon iaf! Tappade lite fokus på slutet men då är det jag som måste se till att vi inte kör för länge.
Körde lite handling och Jenny Damm sväng med bravur. Oh yes, it's my dog!

Vill tillbaka till Camilla snaart ju!
Imorgon blir det vilodag, kanske lite trixklickning med Myra, men främst blir det uppladdning för skolstarten.. hm. Har föressten världens bästa schema!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv Hanna det va supertrevligt! vi får dra ihop en liten träff eller nått snart! :) kram

Anonym sa...

Ska prata med uppfödaren igen å bestämma en tid. Lite mycke att göra nu bara på alldelles för får dagar. Vet inte riktigt hur jag ska få till allt jag vill....Puma har dessutom fått spöken på däcket... måste jobba bort det så jag kan lita på henne till 100 % igen. Lite för mycket att träna på känner jag. Men har svårt att välja bort något.

Ullis å Pum