23 mars 2008

Långhelg is the shit!

Igår var det påskfirande med hela tjocka släkten i Bettna. Myra och Eskil fick därför efter en lååång prommenad i ispina tillbringa större delen av dagen i bilen.. :(
Sen tog jag Eskil o Myra o åkte bussen hem. Det gick hur bra som helst! Kvällen bjöd på lite förfest hos mig och sen fest backen upp. Myra skällde lite åt kompisarna som kom men lugnade sig snart. När jag sen kom hem vid halv ett tiden var dom hur duktiga som helst, trots att jag hde en kompis med mig. Lite senare tog jag ut dom (tror aldrig dom har varit ute 2 på natten förut...) och mötte en kompis som skulle vänta på skjuts hem. Mer tedricknde och social träning för Myra, men hon var så trött att hon inte brydde sig. Skulle nog ha kunna haft fest vid hennes sovplats utan att hon rört en fena :P

Idag har det blivit långprommenad, sen hoppas vi på att Leia o Jennifer hinnre förbi. Senare tar jag Myra o åker tillbaka till bettna för lite Eurasierbus och släktmiddag :D

Imorgon blir det katrineholms Bk och Chicken race, trevligt värre!
Hoppsa på att åkterkomma med bilder också!

Inga kommentarer: