25 februari 2009

terrierklubben!

Jag driver företaget Klick it UF som projektarbete nu i sista året på gymnasiet och då är det obligatoriskt deltagande på en UF mässa i Eskilstuna. jag min slarver glömde att anmäla mig i tid och blev utan plats. Nu har terrierklubben låtit mig ställa upp ett bort och reklama mig lite på deras utställning på Rosvalla nu på lördag! Hurra så snällt!
Nu ska jag bara panik få-ihop en monter också.

Tar självklart med mig Myra, hon är ju anställd i företaget. Tyvärr måste jag erkänna att hon jobbar svart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men Hanna! Inte anställer du väl svart? =) Ja se dessa dp folk.

Men visst är det väl lite intressant hur mkt man spenderar på sin hund. Skrämmande men intressant.

Ullis

Alexandra sa...

Fin design du har fått!

/Alexandra & Sylvester