19 februari 2009

Syjunta!

Så, efter Sy-junta i dagarna två (Myra har övervakat och legat och sovit o soffan bredvid och inte uppskattat alla provningar hon fått göra..) vilket har resulterat i två halsband och två täcken.
Eldprovet blev när jag bestämde mig för att jag ville göra ett vändbart fleecetäcke. Hjärnan fick jobba men till slut fick jag ihop det. Perfekt som tävlings-och träningstäcke!

Kan förövrigt meddela att kostnaden för allt detta (förutom svart fleecetyg som vi redan hade hemma) låg på ungefär 200 kr + att jag har tyg över.
Nu har jag sytt klart för ett tag!

7 kommentarer:

Helena, Quince och Otto sa...

Supervackra bilder på superproffsiga grejer. Fast hundöronen står åt alla håll - vad har du gjort med Mylingen?

Anonym sa...

Så himla välekiperad den vovven blev då :)

Sara och Miki sa...

Jag tänker återkomma för att få ta del av din idé. Mitt pokemontyg väntar på att bli vändbart :D Så fint så fint!

Anonym sa...

Va fint du gjort! Önskar jag hade lite av sykunskaper jag med...

Anonym sa...

Det blev ju så fint så :-) Tack för hjälpen med Ylvas halsband<3

Anonym sa...

Å vad snygga saker du syr!!

lillajag sa...

ojsan fan va duktig du är. kanske jag kan beställa lite till mina =)