24 februari 2009

Tävla?!

Sjukt hur mycket ens inställning kan ändra sig från dag till dag. När vi skulle debutera i Linköping var jag varken sugen på agility eller tävling (konstigt) nu längtar jag och längtar till utesäsongen och alla tävlingar! Förhoppningsvis blir det tävling i Västerås den 2-3 maj, eller viltspår. Har inte bestämt mig än, beror lite på vädret :D

Den här banan hittade jag i alla fall på Eva Karlssons hemsida. Den tävlade Gävleborg, Dalarna och Västmanlands distrikt med i länskapen i agility.
Galet rolig och jag längtar tills jag kan prova den!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack vad gulligt skrivet i min blogg! Jätteroligt om jag kan inspirera med lite banidéer! Lycka till med din fina lilla Myra! Vi ses säkert på banorna i sommar!
Eva

Anonym sa...

Jag sket i den, har ju tenta måndagen efter så det kändes lite omotiverat när jag ändå inte var helt 100...
Det är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ svårt att hitta passande kurser och svårt att träna utan att veta vad målet är.. KNAS