12 februari 2009

Canisiariserad

Nu har jag, äntligen (efter mycket om och men) slängt iväg min prenumerationsbeställning på Canis, går inte att vara utan den nu!
Idag fick jag hem boken (häftet, Canis, häftet!) Dominans & ledarskap som jag ska bläddra igenom, sånt är intressant!

Här ska "klicker-challengas"!

Veckan har varit lugn.
Måndag: Myra och matte döda efter kursen, sov stog på schemat.
Tisdag: Blev skogsprommenad och spring för Miki och Myra. Så dom sprang, helt sjukt!
Onsdag: Lång skoldag och kaotiskt årsmöte på Nyköpings bk gav inte någon tid till en liten Myra.
Torsdag: Har inte lyckats få ihop en skolrapport som har deadline imogon. skriva skriva. Ska få till lite klick-kamp och sitt vackert ikväll.
Fredag: helg, hurra. Ska nog firas med en fin prommenad och träning+repetition av stadgebeteenden (sitt och ligg har visst fallit ur Myra lilla huvud..... hm..) och framförmappen.
Lördag: helg!
Söndag: Agilityträning!!!

6 kommentarer:

Sanna sa...

Räkna med att det kommer filmer!
Intressant om du skriver vad du tycker om häftet "Dominans och ledarskap". Jag tyckte själv att man fick lite andra tankar kring det ämnet efter att ha läst den
//Sanna

Anonym sa...

Yes, jag kom med. Så jäkla gött! Ser verkligen fram emot detta, hoppas bara råttan låter bli att börja löpa. Hon känns inte helt 100 Kul att se filmen från er träning.
Ullis

Anonym sa...

Kul med film! ;o)
Kaotiskt möte? - nu måste du ju berätta!

Anonym sa...

hej igen! Ok om jag länkar till dig på min sida? Alltid kul att ha fler dp:s :-) Såg att du vill gå handlingskurs för Anna Müller, gör det om du får chansen hon är super! Jag har ju den stora turen att höra till samma klubb och träna tillsammans med henne vilket gett mig jättemycket bra råd. Dessutom har hon ju efter att ha tampats med Terror en hel del dp kunskap :-D

Anonym sa...

Halloj gumman! O du får berätta hur häftet var :-) Tycker vi får skicka små klicker utmaningar till varandra varje vecka, roligare att klicka då :-)
Kramis

Anonym sa...

Vill inte verka tjatig men det ska bli såå kul att gå klickerkurs för dig!! Vill lära mig massor nu och få tips med träning av Dolly!!
Kommer ta med mig Vincent men jag överför allt vi lär oss till Dolly sedan... :)

Kramis Amanda Wilson