14 oktober 2008

Tisdag

Inspirationen och motivationen är fortfarande på topp!
Igår klickade vi tomatburkar, hade en tomatburk som Myra fick ställa upp båda baktassarna på. Hon har ju egentligen bara hittat ett bakben ordentligt. Jag har slarvat lite där.
Ska ha två tomatburkar idag!
Jobbade också med framförmappen, Länge sen det! Poletten verkar iaf ha trillat ner och finnas kvar från tidigare träning!

Men nu VILL jag verkligen få till "stå på framtassarna"!!! Det ska väl inte vara så svårt!

Myra är dessutom inne i en träningsera hon med. Hon är otroligt motiverad på ALLT och pigg o glad.
Agilityträningen har jag däremot slarvat med. Tänkte jag skulle checka av hur det gått hittills, markerar det jag utfört med grönt:
V. 37
Tis: Däcket och handling, samt raksträckor för släpp och motivation.
Sön: träning på annan plan. Framhoppningsbanan i Oxelösund.
V. 38
Tis: SäckenXX: Långhopp i fartkombination + säcken
V. 39
Tis: släpp & motivation (raksträcka eller velodrom), + däcket
Lör: Teknik- och banhoppningskurs
V. 40
Tis: Hel bana (en av dom från Åtvidaberg) alt. Slalomträning
Lör+Sön: Handlingskurs för Anna Müller - inställd kurs, men Myra fick sig agilityträning av Mamma :D
V. 41
Tis: släpp och motivation
Lör+Sön: A1 och ev lite agilityträning för Myra; däcket, säcken och 4-pinnars slalom
V. 42
Tis: Bana 2 från åtvidaberg
Lör+Sön: A1 i Botkyrka, praktiskt tillfälle
V. 43
Tis: Motivation + slalom
Lör: Tävlingsdebut?!
Så än så länge måste jag faktiskt säga att det ser bra ut. Idag är jag LAT och skyller på allt skolarbete för jag ORKAR inte cykla upp till klubben o ställa upp en bana. Blir klickerträning o kanske lite slalom istället!
Men det är inte heller fy skam!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj va du e aktiv! Inte undra på att Myran e så duktig!

Helena, Quince och Otto sa...

Hanna + Myra = bästa ekipaget. Varje dag.

Anonym sa...

Mysigt väder är det också, men vad gör man inte för kärleken.... Haha