30 oktober 2008

Med alla tassar på jorden!

Nu tog jag mig i kragen och fotade det som verkligen lossnade på A1:an med Ninnie (läs förövigt alla henns Bob Bailey inlägg, så mycket bra läsning!).

Alla 4 tassar på en burk (känner du igen burken, Maria :P):
Hon är så söt när hon koncentrerar sig. Först provar hon ett bakben och ser ut som en kissande hanhund, sen hoppar hon upp med nästa. Då kommer domhär "frustrationspipen" från henne och så börjar hon buga, med baktassarna UPPE på burken.
Sen tar hon sats och lixom hoppar upp med båda framtassarna samtidigt.
Så här: *sööt*
Sen står hon så här :D Igår började jag med skålen. Att hon ska få i 4 tassar i en skål. Det var klurigare tyckte jag. Vet inte varför, det borde vara samma sak som med burken. jaja, det är väl en vanesak. Hon kan i med 3 tassar efter några minuter iaf!

Nu är det också bestämt att vi hänger på Agilityflenarna och tränar agility med dom i ridhuset under vintern, puh så skönt!

Btw; glöm inte o anmäla till Stora Stockholm, sista anmälan den 8:e eller 9:e tror jag...

1 kommentar:

lillajag sa...

shit alltså. va gullit. ska fan ta mig i kragen o börja klicka Smilla igen. har lagt av mig d där sen Vivvi gick bort.