16 oktober 2008

Paus.

Idag tar vi en liten välförtjäns paus från omvärlden. I teorin är jag det man kan kalla "sjuk".
Fokus på att:
-Undvika den friska luften ute (det regnar ju, hallå!)
-Ligga i sängen o läsa Veckorevyn
-Kolla på Susan Salos hoppteknikfilm
-Börja klicka in rulla runt. MÅSTE PROVA och se om jag får till det!
-Klicka tomatburkar, Vi SKA hitta Myras sista baktass!

Kanske också äta choklad eftersom 1. det regnar, 2. jag tränade värsta fyspasset igår, bla 4 MINUTERS situps. 3. Jag är sugen på choklad.
Ikväll kommer Sara o Miki hit o kollar på Crate Games filmen. Myys!
Någon som kan bjuda mig på detta?! :P

2 kommentarer:

Helena, Quince och Otto sa...

Tyvärr raring men det går inte. På julen ska man vara tillsammans, så det så.

lillajag sa...

ida har d varit riktigt inne-mysar-väder. ät lite choko o kolla filmen så kanske d känns bättre sen. o du får väl spara till kursen=)