24 oktober 2008

Ändrade planer

Pga massa planeringskrockar och omprioriteringar i hela familjekalendern blir det inte något Västerås imorgon.
Lite tåkigt att inte köra, såg ju fram emot debuten. Men å andra sidan är jag inte så sugen på att sitta o vänta i 5 timmar på en fotbollsläktare för att köra ETT lopp, varken kul för Myra eller mig.... (inmätning 11.30 och vår start är ca 17.00).

Vi får i stället tillbringa dagen tillsammans med träning och välförtjänt vila! Hurra - det känns riktigt skönt!
Då blir vår preleminära start den 8/1 2009Linköpings brukshundklubb. Bered er på action :D

2 kommentarer:

Helena, Quince och Otto sa...

Hur mycket jag än ser fram emot er debut (för att det kommer att gå så himla bra ;) så är jag glad att få åka till mormor och morfar imorgon istället. Ett höstigt Västerås med tre hundar och inget att göra känns typ B.

Anonym sa...

Nä, vad tråkigt!

Såg verkligen fram emot det. Kanske ska jag sikta på att komma till Linköping också då? Fast det är ju ingen rolig årstid att planera saker i å det är ju en bit dit. Men det finns massa roligt folk i Linköping, å så är ju ni oxå där....kan ju knappast bli bättre.

kram Ullis å Pumis