31 oktober 2008

Hundmänniskor - galna

När det ser ut så här utanför fönstret är det bara en självklar sak att göra,
gå ut och spåra med hundarna såklart!

Sara & Miki, Mamma & Quince o jag & Myra och Ylva tog oss ut i skogarna och spårade med våra djur. Miki var helt ostörd av vädret och var sitt glada jag och spårade JÄTTESNYGGT! Anlagsprovet har dom i en liten ask!
Ylva var lite ofokuserad i starten men tog resten av spåret som ett rinnande vatten.
Myra var het på gröten och sprattlade iväg snabbt som en råtta och sen var det klart.
Efter det var mina fötter stelfrusna så jag satte mig i bilen medan Sara o Mamma gick spåret med Quince. Tydligen (självklart) gick det också bra!

Sara hade med sig kameran så förhoppningsvis kommer det ut bilder snart!

2 kommentarer:

Sara och Miki sa...

Stelfrusen blir man om man klär sig som i juli :D Myra var tyvärr lite för snabb för kameran den lilla sötgrisen. Hoppas vi hinner spåra mera innan snön kommer igen.

Anonym sa...

Verkligen snällt av er att ni tog med er Ylva:-)