30 oktober 2008

Här var det Hippt?!

Funderar på att köpa en sån här jacka från Hippa till Myra:Galet läckra, kanske också för att dom sitter på vettiga hundraser :P
Myra behöver något på prommenaderna nu, jag vill inte börja med vinterhurttan än och hennes fina stickade tröja är inte så fin längre... Dom andra kläderna hon har bli genomblöta direkt och passar dessutom bäst att använda vid typ träningen.
Vill ha i rosa eller rött. Vad tycker ni?
Sen behöver hon också en regnjacka, tror jag beställer Hurttas "Sibiria regntäcke" - ett säkert kort och dessutom tycker jag det är snyggt! Lite dum färg kanske (beige och vit) men eftersom min hund aldrig gör något äckligt eller dumt funkar det ju!

4 kommentarer:

Sara och Miki sa...

Påminn mig om att jag ska ta med Disney's gamla täcke så Myra får prova det iallafall! Jag tycker annars såklart råååååsa =)

lillajag sa...

ja röstar oxå på rosa. det ä fint.

Helena, Quince och Otto sa...

Blä! Tycker fula allihopa. Men kolla camo-täcket på http://www.tahorseware.se/ (under hundar/kläder/regnkläder eller så) Fina grejer från Puppia också :)

Anonym sa...

Vi gillar cammo, eller hur mama? Men Hanna! Klart myrlingen ska ha ett rosa. Med rött ser hon ut som tomtens ren, eller nått.