05 oktober 2008

Slappa söndag?

Idag lär det bli full rulle härhemma. Maria med prinsessor och Sara med prinsessa kommer hit o leker i regnet.
Quince lär gömma sig.
Raja kommer ligga i kökssoffan o försöka sova och försöka få vara i fred
Snawa o Miki kommer vara farliga att ha innomhus
Myra kommer först agera polis, sen vilja tokleka -> inse att hon inte har en chans att få vara med whippetarna och därmed gå o lägga sig i sin bur.
Spännande! Fre-lör har jag varit i Stockholm o roat mig på icke-hundigt vis. Myra har fått hänga på mamma till mormor och därefter till Flens bk. Myra fick sig en liten agilityträning med mamma (kuul!) i form av någon sorts rundbana med tunnel, däck och hopphinder. Precis motivationsträning som faktiskt behövde köras! Det hade gått riktigt bra också så nu har jag en reservförare :D
Agilityplaneringen är för första gången bruten; Handlingskursen för Anna Müller blev ju inställd men som sagt, nu fick Myra lite träning iaf!
Har ju helt glömt att göra reklam för min agilityreservtränares (aka, Mamma) nya blogg! Finally! Besök: http://gazolinquince.blogspot.com

3 kommentarer:

Helena, Quince och Otto sa...

Quince gömde sig inte alls. Han satte piraja-Miki på plats, nåja åtminstone ibland.

Sara och Miki sa...

Slapp söndag vet jag inte om det blev :D Jävlar vad mör jag är i kroppen! "Tänk baalklänniiiing!"! Det blev nästan som du sa förutom att Quince var tuffare än somliga tror, iaf med mamma som backup :) TACK för idag!

lillajag sa...

ja d va underbart. ja kommer m på onsdag. då jävlar:)