15 januari 2009

Redo för take off!

Nu är det bara en och en halv vecka kvar till hopp debuten i Linköping! Vi vilar oss i form och fokuserar på att sova mycket :D
På agilityträningarna har det känts jätteroligt, givande och utvecklande. Känns som om jag lämnar träningen ännu stoltare över min hund och med en ny insikt varje gång! Ska bli så himla roligt att tävla sin egna hund! Vill verkligen att passa på o tacka alla som låtit mig tävla och träna med deras hundar - det har varit så roligt. Men det är ju något speciellt med att starta sin egna hund!

Till helgen blir det förhoppningsvis banträning med flensgänget i Torps ridhus, annars vanlig agilityträning i vårt ridhus... Sista träningen inför tävlingen och det känns mer än bra! Tror Myra håller med!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad avundsjuk jag blir på er.... jag vill ju oxå träna. Men jag har inte kört agility sedan jag tävlade i varberg i början på november. Känns ju jättebra att åka på tävling 30 mil bort utan att ha tränat på ett par månder....hmmmm....men vad gör man när det inte finns någon grupp kvar på klubben?

kram Ullis, Puma å Diva