19 januari 2009

Countdown

999 - besökare på bloggen 19.43 den 19/1 2009 , vem blir nr 1000, erkänn!

Förövrigt har jag ju inte bloggat något om ridhusträningen i söndags! Har ännu inte lagt in filmerna från kameran till datorn, men å andra sidan tänkte jag slänga in banritningen (iaf så som jag kom ihåg den, med andra ord är det inte så värst exakta mått :P).
Riktigt rolig bana av Camilla Brundin. Hade varit flytig och fartig om inte jag klantat mig så också :P Men mycket bakombyten och det är roligt.

Startade tillsammans med Myra för att hon skulle få upp mycket fart mot tunneln, gjorde framförbyte efter tunneln (dom är förövrig något vi måste arbeta med tillsammans) och drog tillsammans mot tunneln. Bakombyte vid 10 och vid 11. Sen körde vi upp 12, 13, 14,15 och sen drog Myra mot ingången i slalomet. Slappnade av för tidigt och hon hoppade ut vid 9:e eller 10:e porten och sen drog vi mot mål.

Som sagt, rolig bana men känner verkligen hur mycket mer Myra o jag måste komma ihop oss o hur mycket jag måste lära mig handla henne i rätt ögonblick!
Men kul är det!

5 kommentarer:

Sara och Miki sa...

Whoho, det står 1000 nu när jag kikar in! Vad vinner jag? Ni är grymt duktiga du och Desperaux!

Anonym sa...

Jag blev ju 1002... dumma.

Anonym sa...

Hej igen! Synd att hoppklassen går så himla sent på lördag, stannar nog inte tills dess :( Hade ju varit kul att se er, för ni skulle bara starta i hopp väl? Om vi inte ses så LYCKA TILL. Själva nöter vi kontaktfält då fröken fått för sig att markeringen för kontaktfältet är en markering där man ska göra avstamp för att FLYGA AV. Suck...
Hälsningar från Linköping Johanna

lillajag sa...

du Hanna du äger ju! kommer gå skitabra d lovar jag!

Anonym sa...

Snart ses vi. Ska bli kul med två dp som debuterar i agilityvärlden. Ser fram emot det. Ha de

Ullis