06 juni 2009

Nationaldagen i Norrköping

Idag bar det av med Sara och Miki och Veronica och Smilla till Norrköpingsutställningen. Varken Veronica eller jag skulle ställa hundar utan var bara med på kul.
Mysig dag och aldeles lagom lång.
Myra uppförde sig bra och ville hälsa på alla. Det börja faktiskt bli lite jobbigt nu, men det ska jag väl inte klaga över.

Vi satte upp Saras tält och insåg att det kanske inte såg ut som det borde... Men vi var nöjda ändå!
När Miki var inne i ringen agerade jag fotograf och Myra fick agera tältvaktare i buren. Miki gick så fint och slutade med en 1:a och som R i unghundsklassen. När vi kom tillbaka till tältet så var min hund lös och enligt grannarna hade hon varit det ett tag. Men hon hade varit kvar i tältet hela tiden och både mackor och köttbullar var kvar. Tokmaja.

Sara tog uppställningsbild på min lilla fröken, söta lilla Myra - så mycket hon växt!Sen fick hon en liten töntig hundtröja och därefter åkte vi hemåt!

Tack flickor för en braaa dag!

2 kommentarer:

lillajag sa...

jaa d va jättetrevligt men ojsan va trött jag blev efter utflykten...*gäspar*

Helena, Quince och Otto sa...

Snygg myling. Vi får väl åka till nästa norrköpingsutställning :)