01 juni 2009

Årets första!

Sara och jag bakade så svetten rann. Likt proffsiga desperate housewifes tog vi ut plåt efter plåt ur ugnen, ska bli sockerchock till deltagarna på Gerard-kursen imorgon :D

Hundarna låg utslagna lite här och var i värmen och vi kände väl inte egentligen att vi hade lust och gå ut och gå vidare länge i den 30-gradiga värmen.
Men så pratar Sara lite med Karin som får den eminenta idén att vi ska åka o bada med hundarna.

Vi åkte till ett ställe där det tydligen aldrig ska vara folk, när vi kommer där är det ett gäng på typ 8 pers. Tur nog var dom inte hundrädda så vi släppte lös flocken på 5 hundar. Sen bröt kaoset ut. De sprang ÖVERALLT och snodde kläder från de som var där o skällde och hade sig. Hur viCentrera fick in hundarna vet jag fortfarande inte men sen nöjde vi oss med att släppa dom i omgångar.

Vattnet var så frestande att Ellen och jag glatt hoppade i och var i ett bra tag! Myra simmade ut (långt) till mig som om hon inte gjort annat än att bada. Sen tyckte hon att det var nog och stog som en dränkt katt/råtta vid vattenkanten.Tusen tack för idag flicks!

1 kommentar:

Anonym sa...

GÖTT! Vi tog också premiär doppet idag. Puma simmade en sväng, sen låg hon å solade på stranden (på mina shorts)Diva däremot for som en tok fram å tillbaka mellan mig å Puma i nära på en timme. Så gott det var i vattnet alltså.

Ullis å doggsen