29 juni 2009

Mål för 2009, Sk*t!

Läste på minpinne-forumet om hur det gick för allas Mål för året och började reflektera lite över dom jag satt upp. HA! Tja, det känns ju inet precis som om jag arbetar aktivt mot dom i alla fall!
SÅ här ser målen ut:

Agility
-upp i klass 2 i hopp
-Ev. plocka någon agilitypinne
HAHAHAHA. Har startat 4 gånger totalt med Myra, lärt mig massor och disk alla gånger. Taggad för Kanonsabotören och så börjar Myra löpa. Har inga fler tävlingar inplanerade eftersom jag inte riktigt vet vad som händer i mitt liv förrän efter den 10 juli då jag får något sorts besked om antagning till högskola...

Lydnad
-Debutera lk1
-Plocka ett 1:a pris
Har ju iaf planerat att anmäla oss till SSPK's KM i Norrköping. Dags att börja fila lite hårdare på momenten nu kanske?!

Viltspår:
-SVCH
HAHAHAHA. Gick ju ett öppet i våras. KATASTROF. Så vi har ju vila till i höst. Dock har jag förmodligen börjat plugga då och är fattig student. Så hm.. Ja vi får altl se hur det blir med det...

Freestyle
-Våga starta en tävling
Den här skäms jag ju för. Varför startar jag inte bara? Myra är galet cool på freestyle. Hm.. Dags att hitta någon himla låt och någon himla tävling.

Utställning
-Spräcka den eviga 2:an
Ja, planerar att ställa i antingen Norrköping eller Nyköping i Augusti. Hoppas på fina domare då!

Övrigt
-Hamna på topp10 över årets allroundhund SSPK
-Gå ny klickerkurs för att hitta mer inspiration
Haha hejdå topp10 kan jag iaf konstatera. När det gäller klickerkurs vet jag faktiskt inte någon jag känner är inspirerande nog att gå för. Skulle vara Thomas Stokke då (dom flyttar ju till Örebro nu :D) men vet inte hur mycket kurser han håller, mest Fanny som har dom ju...

HAHAHAHA ska nog inte sätta upp mål igen. HAHAHA
Tur att Myra är världens bästa hund!

Inga kommentarer: