13 maj 2009

Ny agilitybok :D

Nu har jag fått hem Veronica Baches bok; "Agility- träna och tävla med din hund".

Myra och jag är ju med i den så jag kunde ju inte låta bli, dessutom var jag riktigt nyfiken på den. Nu har jag precis bläddrat igenom den och även fast jag inte lusläste allt så tyckte jag den kändes bra och riktigt innehållsrik. Dessutom gör sig Yvonnes Östers bilder fantastiskt bra!

Igår var det fjärde gången på fortsättningskursen och Myra hakade på som visningshund. Inser verkligen att jag ALLTID ALLTID måste vara med henne 100% i träningen, jag är riktigt dålig på det och slarvar med stöd åt henne. FY på mig!

Ikväll är det klubbmöte. Öppnar sig inte dom mörka molnen på himlen över oss tänkte Ellen och jag åka upp med våra fyrbeningar till klubben och träna lite lydnad innan. Hoppas verkligen regnet håller sig undan!

Inga kommentarer: