11 maj 2009

Köping here we come!

Nu har jag spanat på PM till Köping till den 16 maj.

Hoppklass 1 small går först på morgonen så vi lär vara klara tidigt! 40 startande varav två dvärgpinschrar. Vi startar som nummer 36. Blir spännande!

Vi ska vara där för mätning senaste 07.45 och första start går 08.00. Hej tidig morgon och tidig övningskörning!

Jag är i alla fall taggad för tävla och hoppas på att Myra känner lika dant. Ska bli roligt och jag hoppas på finfint väder och en glad hund! Får med mig Mamma och Ellen som supportrar, mys!

5 kommentarer:

Helena, Quince och Otto sa...

Jättemysigt. Avfärd vid halv sex.

På morgonen...

CH sa...

Kul att ni ska tävla. Lycka till från oss :-)

Anonym sa...

Kul! Å jag som är i danmark då å får vänta tills söndagen innan jag vet hur det gått =(

Jo E-M Wergård är instruktör på vårat klubb läger. Så nu ska hon få kämpa för att få ordning på bla mig å Puma =) Vet inte allt galet vi gör, men endel lär det ju vara...du ska inte ta en sväng ner du också. Kanske kan fixa plats till dig.......;)ha ha ha

Ullis

Pernilla sa...

Lycka till! Kommer säkert gå jättebra :-D

marie och spencer sa...

Hej va de går!
lycka till ;)