28 november 2007

Låång dag!

Efter en lång dag i skolan är jag äntligen hemma och har till och med hunnit med lite hundträning!
Klickade snurra och backa.. Backningen går "framåt" haha! Snurret är svårare, Myra är nästan lika högerhänt som jag!
Platssittningen och liggningen gick super. Sprang, skuttade och tjoade förbi henne :D
Lite agility har vi fått in. Flyttkartongerna flödar hos oss så jag anordnade en liten 2på 2av kontaktfältsställning :D

Höjde upp med kokböcker (tjocka och bra :P) och lade sedan hela kartongen över, ställde Myra hogst upp och när hon börjada vandra neråt klickade jag när hon stog rätt! Vet inte vem som hade roligast!

Ikväll blir det klubbmöte och efter det kommer en från agria och ska berätta om försäkringar. Bra och intressant tror jag. Ska försöka tvinga med mig syster!


p.s Säljer min kamera; en Canon PowerShot S5 IS, superrolig kamera! läs mer: http://www.prisjakt.se/produkt.php?p=176312. Är du intresserad av kamera med tillbehör! Hör av dig!

Inga kommentarer: